onsdag den 4. januar 2012

Godt nytår

Bedre sent end aldrig, ikke sandt?
Har brugt det meste af min ferie på ren afslapning, så det blev ikke til så mange blogindlæg, desværre.
Nu er jeg så startet i børnehave igen, men skal ikke arbejde ved Syddesign lige nu, så har god til til rengøring, madlavning, opvask, se fjernsyn, spille computer og besøge venner (og børn).
Håber I alle kom godt ind i år 2012 :D
Jeg tror jeg havde sat forventningerne til aftenen ret højt. Blev lidt skuffet over den fest jeg tog til, det var meget hyggeligt og var sammen med tre rigtige gode veninder fra gymnasiet, men det var ikke den vildeste fest. Og det lå langt ude (og det var tåget) så kunne ikke rigtig se noget fyrværkeri. To små batterier og naboens fem raketter. Lidt anderledes end hvad jeg er vandt til midt i Sønderborg i selvskab med folk, der elsker krudt og køber så meget, at de nærmest ikke kan nå at fyrre det hele af.
Senere på aftenen fik jeg overtalt pigerne til at tage med i byen, men der var virkelig mange mennesker overalt. Alpen stank af bræk, vi betalte dobbelt entre/garderobe (der blev gratis ca. 20min. efter vi havde betalt), min ene veninde ville hjem og havde mistet sit garderobenummer. Det regnede og var pisse koldt, ikke den fedeste bytur.
Fortryder lidt jeg ikke bare blev hjemme ved mine forældre og ved min festlige onkel, der lavede mega gode drinks. Min søde grankusine og kæreste kom også, hvilket jeg ikke vidste i forvejen, øv øv..
Nok om det, her kommer mit fine outfit fra aftenen ;)
Havde dagen i forvejen været nede i byen for at lede efter noget festligt nytårstøj. Gik lidt efter noget med glimmer eller stjerner. Fandt ikke rigtig noget i de butikker jeg plejer at gå i (Vila, Only, Vero Moda). Var på vej op af gågaden, og gik forbi solo, så et skilt med 70%. Har før nogle gange været derinde, hvis jeg skulle have noget ekstra pænt (og havde råd til noget lidt dyrere). Jeg gik derind, og opdagede at HELE butikken var sat ned med 70%. Fandt denne fine transperante stjernebluse, en sort transperant skjorte (som jeg længe har ledt efter, søger stadig en i blå) og en sort varm striksweater. Førpris 1050kr, jeg betalte 315kr :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar