mandag den 7. november 2011

14.oktober

Ja, det er et stykke tid siden. Det sagde den mindre glade dame på posthuset også, da jeg afleverede en seddel om permanent adresseskift for et par dage siden. Men men, bedre sent end aldrig ikke sandt?
Nå, men den 14. oktober var en fredag, og den dag jeg kunne hente nøglerne til min lejlighed. Havde projekt i skolen, og det var heldigvis ikke så svært at overtale min gruppe til at holde fri (/arbejde hjemmefra) denne fredag. Så hentede nøglerne lidt over elleve. Gik straks op i lejligheden, kiggede lidt rundt, lavede et glædeshop og tog så tilbage til mine forældres hus for at hente de rengøringsting som min mor havde stillet klar til mig. Min mormor havde været så sød at komme og hjælpe med at gøre den ren. Det var ikke fordi der var specielt beskidt, men synes det er meget rart, at man ved at det er blevet gjort ordentligt inden man begynder at flytte alle møblerne derind.
Billedet herunder er den støvsuger, som jeg fik i morgengave af mine forældre :D Lige hvad jeg manglede :D (den har en fin rød farve, kassen snyder bare).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar