søndag den 20. november 2011

Mine møbler

Nu kommer der lige et par billeder af lejligheden med møbler, beklager de få ord :) - Billeder siger mere end ord, ikke sandt? De første par billeder er fra de første par dage efter jeg flyttede ind :P
Mig på badeværelset ;)

Soveværelset set fra badeværelset :)
(Og nej, jeg har ikke barn, passer bare børn, og så er det meget praktisk med en trip trap stol)

Skab 1 :P Elsker min make-up (m.m.) hylde.. Sengetøj, håndklæder, sportstøj, plaider, kreative ting og nattøj :)

I midten er alt mit bøjletøj (og div. kostumer) og pæne sko samt en masse blade til kolde kedelige vinterdage eller til ved sranden om sommeren ;) Tingen til venste med de mange rum i er fra Ikea og er mega smart til strømpebukser m.m.

Til højre har jeg så alt det tøj jeg bruger mest ;) og en kæmpe kurv med alle mine tørklæder.

Køkkenet og en fin wallsticker. Det er min søster, der har sat alle de mange magneter på køleskabet. Sådan ser det ikke helt ud mere.

Spisbordet. Har skiftet pæren i lampen til en, der giver et lidt hyggeligere lys :)

Vindueskarmen med lys og blomster (tak bedsteforældre).

Knage i gangen til mine mange tasker.

Sovesofaen fra mit gamle værelse og de to nye sofaborde. Fik et stort tæppe til fødselsdag, det får I lov til at se senere.

Min seng med sengetæppe, købt til 80kr i Ikea. Er dog lige 1m for langt, så skal lige have det under symaskinen - engang..

Så kom hylden op, dog stadig lidt tom..

Min væg i stuen. Mit seje fjernsyn, der kan drejes mange grader, så man kan ligge i sengen og se fjernsyn også. Friends plakat <3 og indflytergaven fra mig til mig (uret).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar