tirsdag den 22. november 2011

Gamle underholdende mobilbilleder

Så var det igen tid til at overføre et par billeder fra min telefon og over på computeren ;)
Så her kommer lige de første af dem :) (Nogle som ikke lige passede ind andre steder, men de er gode alligevel).
Dette er resterne fra det pizza, som en 8 årig dreng spiste helt alene en fredag aften, hvor jeg passede ham. God appetit af at være en lille tynd dreng, der vidste, at der var slik til dessert.
Der var heldigvis masser af mad, så jg fik også spist en god portion, mmm :D

¨
En sød ugle trøje jeg engang prøvede i føtex, når jeg ser billedet fortryder jeg lidt, at jeg ikke købte den, men den sad desværre ikke særlig godt. - Så sparrede jeg da de penge :P

Drømmebilen (for nogle år siden). Har været meget stor mariehønefan, som bloggens navn også antyder, og så denne mega nuttede bil, som jeg rigtig godt kunne tænke mig. Fandt så for nylig ud af, at den var flyttet fra Sønderborg, hvor jeg for lang tid siden ofte havde set den, til nybøl :P 

Hvorfor kalder man en dreng i en malebog for børn for Boris?? Spørger bare :P

Passer en fire årig pige, der havde valgt at komme sin dukke ind i ovnen, undrede mig lidt og spurgte hende derefter hvorfor, hvortil hun svarede fordi den ikke opførte sig ordentligt ;) Hmm.. Mon hendes forældre også gør sådan ved hende, eller har hun læst for meget Hans og Grete.

Dette billede er taget i starten af Oktober, ja Oktober. Det er simpelthen aaalt for tidligt med sådan noget julehalløj. Nu midt i november synes jeg det er okay at finde det frem, men ikke før :P Jeg har dog ikke fået købt mig en julekalender endnu, men det skal jeg have gjort. Nej, man bliver aldrig for gammel til sådan noget :P  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar