torsdag den 27. oktober 2011

Modebazar

I en weekend for noget tid siden var der modebazar i Humlehøj-hallen. Min veninde Anne og jeg tøbte sparegrisen og tog derover for at gøre nogle gode køb, det lykkedes da også ret godt, kom hjem med syv stykker tøj m.m. ;) Kort sagt så var modebazar et slags loppemarked med små boder. En masse tøser, der havde taget deres gamle og næsten ikke brugte tøj med og solgte det så til folk som mig for billige penge :P
Købte disse fine støvler til kun 40kr :D pruttede hende en tier ned i pris fordi de var lidt store til mig. Har flere gange savlet over dem, når jeg har set dem i Føtex reklamen, men 200kr for en fattig studerende. Hvis det var meget behagelige kvalitetiske sko ville 200kr ikke være meget, men det kan man ikke ligefrem sige om dem her. Men glæder mig da til at få dem brugt. Det sker så bare først lige når jeg har fået købt mig en sål, eller fundet et par tykke strømper. Og så er det nok heller ikke lige de optimale sko til når jeg skal i praktik i Toften børnehave ;)

Hov, hvor kom den fra? Nå pyt.. Den er så ikke lige fra modebazar, men fra Kolding turen med Christine. 100kr i Ichi, elsker den allerede :D

En fin dejlig lang og varm strik med fine striber. 30kr. God til denne kolde tid :)

Og denne fine, lettere transperante T-shirts til 15kr. Lidt sommerlig evt.

En fin dejlig tyk trøje, tror det var 20kr jeg gav for den. Den har en lille plet, der ligner slettelak på det ene ærme, men det er også det eneste. Den er virkelig dejlig blød og varm og så kan jeg rigtig godt lide detaljerne ved lommerne på maven; det er vidst ikke så nemt at se her.

En fin T-shirt fra Vila med et blad på. Gider ikke ensfarvede T-shirt. 25kr.

Og en fin tynd cardigan, også til 25kr. Den ene knap sad meget løst, så den skal lige syes på igen, når jeg engang kommer i tanke om hvor jeg lagde den. Og nej, smed den ikke ned i min kæmpe knappesamling, da det så ville være meget svært at finde den igen, heh..

Min veninde Anne købte også lidt tøj, og en meget fin lille sort lædderpung med blomstret mønster indvendig, som jeg også meget gerne ville have haft, men hun var hurtigst (desværre).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar