onsdag den 9. november 2011

Flytningen m.m.

Her er mine mange flyttekasser så lige blevet løftet op i lejligheden. Og nissen skulle også med :) Den har efterhånden siddet på mit værelse i mange måneder. Ikke fordi jeg starter med at julepynte så tidligt, men fordi det er en jeg selv har syet og venter på, at min mor får strikket en trøje færdig til den. Jeg kan mange kreative ting, sy og male m.m. men lige det med at strikke er jeg aldrig blevet fanget af/ blevet god til. Det er også kun for gamle mennesker, ikke? Ellers lidt facts omkring flyttekasserne, så kom jeg vidst til at pakke størstedelen med lidt for mange tunge ting. Sådan en flyttekasse er altså ikke særlig stor indvendig og bliver meget hurtigt fyldt og endnu hurtigere tung. De var heller ikke pakket så en kasse var bdeværelse, en tøj og en (/syv) køkken, men blandet hulter til bulter.

Det første der blev båret op i lejligheden og skulle samles var mit kæmpe skab. Ikea model med tre skydelåger, hvoraf den ene er et spejl <3. Købte det meget billigt på gardens loppemarked og det fejler næsten intet. Det tog dem godt nok lang tid at samle, men fint blev det. Oprindelig havde jeg tænkt, at det skulle stå op af væggen til badeværelset, og spærre den ene af de to dørre derud, men det droppede jeg igen. Hvilket jeg er rigtig glad for. Hvor det så kom til at stå kan I se på senere billeder :)

En del af flyttedagen blev også brugt på at vaske op. En del af tingene var ikke helt rene efter de havde lagt i aispapir i flyttekasser i kortere eller længere perioder, så det fik lige en tur i baljen. Og ja, jeg har iført mig noget behageligt flyttetøj, der kunne tåle at blive beskidt og uden at jeg ville fryse.

Mit gamle værelse, som her næsten er helt tomt, en smule sørgeligt. Der var kun lige nogle få ring tilbage, bl.a. min vægbeslag fra fjernsyn, som jeg ikke kunne få ned, min friends plakat som ikke kunne være i en flyttekasse og noget bøjletøj som helst ikke skulle blive krøllet. Min telefon fik også lov til at blive hængene, da jeg ikke vil betale for fastnet telefon det nye sted. Er der nogen der ved, om man kan have en telefon, der kun virker den ene vej. Det vil sige, at folk kan ringe til mig på den og jeg kan tage den, men ikke ringe om til den. Synes det ville være meget smart hvis min mobiltelefon var væk, glemt eller uden strøm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar