mandag den 7. november 2011

LEJLIGHEDEN (uden møbler)

Her får I lige et par billeder af det tomme vidunder, haha.. Er virkelig glad for, at jeg sagde ja til lejligheden og alle er positivt overrraskede, når de ser den. Den er os så fin, og der har slet ikke været problemer med at bo i dette kvarter/ denne ghetto, hehe :P Lige med undtagelse af en lille sjov historie om en dørmåtte. Den får I lige; Lige fra da jeg flyttede ind hang der en dørmåtte på glænderet uden i min opgang, efter en uges tid hang den der stadig, og jeg kom frem til, at så måtte den tilhøre dem, der havde boet i min lejlighed før mig. Så jeg tog dørmåtten og lagde den foran min dør. Men så skete der noget meget mystisk, dagen efter var den hængt op igen. Og det var altså ikke fordi der var blevet vasket gulv. Ingen af dem på 2. sal har en dørmåtte. Jeg lod den hænge, en uges tid efter fortalte jeg det til min grankusine, som var på besøg. Hun lagde måtten ned foran min dør for anden gang. Gæt engang - det samme skete igen. Underligt, hvorfor gider min nabo have en dørmåtte, men ikke bruge den? skal den bare hænge der og "pynte"?
Her er så mit fine køkken, som ikke er midt i stuen, hilket jeg rigtig godt kan lide. Det er lidt gammelt, men funktionelt og praktisk med en masse skabsplads til alle mine tusind køkkenting. Ovnen og køleskabet er også næsten nyt ;) Har lige fået af vide, at jeg gerne må male lågerne, hmm.. Hvilken farve??

Stuen set fra entréen ;) dejlig stort og lyst. Køkkenet er rundt om hjøret til højre. Gardinerne + lamellerne fik jeg af de tidligere ejere, takker mange gange ;)

Badeværelset. Også dejlig stort (større end min venindes, som har en tre værelses). Der er dør derud til både fra soveværelset og entréen.

Soveværelset set fra badeværelset. Også en god størrelse ;)

Regner med snart at vise jer nogle billeder med møbler ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar