mandag den 21. november 2011

Mandag

Droppede badmintontræning (igen)... Har været i børnehave (praktik) i fem timer i dag, hvilket var lige tl at overkomme, men derefter seks timer på arbejde med firmajulegaveindpakning. Er total smadret nu... Så orkede ikke lige træning, der er også tusind ting herhjemme jeg skal have lavet, såsom skifte sengetøj, vaske op, støvsuge, sy kostume færdig, lave praktikdokument o.s.v. Så ikke meget tid til afslapning. Julen nærmer sig jo også så småt, så vil rigtig gerne have bagt en masse pebernødder ;)
Har vidst ikke fået vist jer denne lidt nye trøje ;) Den er fra H&M og var (ved en fejl) sat ned til 6 kr :D

Lidt tættere på. Den har en fin lille lomme på brystet og så er det en kort model. Troede egentlig ikke det ville klæde mig, men er overraskende glad for den ;) Og sikke fint laaangt hår jeg har :P

Dette er så et lille fremtidsprojekt til når julen er overstået og jeg igen får mere tid i hverdagen. Hvis nogen er i tvivl, så er det et armbånd lavet af en lynlås og blonder, det det lukningen har jeg ikke lige helt gennemskuet endnu ;)

Og se da lige engang de fine ugler, sådan nogle må jeg også lave engang, har vidst nogle filt rester i kælderen ;)

Pindsvinenålepude, sådan en må jeg også lave mig engang :D
Eller hvis du keder dig, så har jeg her nogle julegaveønsker ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar