søndag den 14. august 2011

Venteliste på 92 år

Ja, jeg bor stadig hjemme, og ja, jeg søger stadig lejlighed :)
Leder efter en to-værelses i Sønderborg.
Har været medlem af boligforeningen siden min barnedåb, men det hjælper ikke så meget alligevel. Har dog "kun" stået som aktivt søgende i cirka et halvt år, men nu er jeg snart lidt utålmodig :)
Har også kun søgt to forskellige slags lejligheder - indtil videre...
Boligforeningen har åbenbart lige fået ny hjemmeside, som ikke fungerer helt optimalt endnu.
Der står nemlig fx ved den på billedet, at der er 92 års ventetid :O
- Det kan man jo ikke bruge til noget, til den tid er jeg 112 år, så håber ikke ligefrem at man kan regne med de tal. De har åbenbart ikke rigtig noget statistik over hvor ofte lejlighederne bliver udskiftet. 
Men nu varer det ikke så længe før jeg starter på pædagogseminariet i Åbenrå, og så skal jeg lige have løst mit transportproblem før jeg begynder at søge flere lejligheder.
Er nu alligevel lidt glad for at det ikke haster med at finde en lejlighed. Kan få lov at bo hjemme lige så længe jeg har lyst til (sådan cirka). hehe.. Det er noget andet med dem, der skal studere i Odense og er nødsaget til at finde en lejlighed derovre på én måned, held og lykke til dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar