søndag den 21. august 2011

Dansk sommer

Det regnede nærmest uafbrudt den første halvanden uge efter at jeg var kommet hjem fra Italien, men nu skinner solen heldigvis lidt igen, men dog ikke helt nok til at finde bikinien frem igen. Den brune farve er ved at skalle af, så kunne nu ellers godt lige bruge en lille opfrisker ;)
Nå, men som sagt skulle jeg have været til Tyrkiet (i denne uge, snøft), så jeg hoppede i mine hunters, en regnjakke og tog en paraply og gik så ned i byen for at købe en solcreme. Mit lager var nemlig ved at være opbrugt efter 16 dage i Italien. Men men men... Så blev min tur aflyst, vrææææl.... Øv, siger jeg bare, ingen sol, sommer og 45 graders varme til mig... Så må jeg nøjes med kedelige kolde Danmark...

Er begyndt at glæde mig lidt til, at jeg skal starte i skole (/på pædagogseminariet 1. sept.). Det begynnder nemlig at blive en lille smule kedeligt herhjemme, men kun lidt :) Har efterhånden nået alle de ting jeg gerne ville nå i ferien og jeg er ikke så god til bare at lave ingenting i alt for lang tid. 
Så får jeg også snart SU igen, jubii ;) Men så er det godt jeg kan passe en masse små søde børn indtil da ;)
Men så er det jo godt der findes en masse herlige TV-serier/tidsslugere ;) Bl.a. Pretty little liers; uh, den er spændende (og til tider en lille tand for uhyggelig; så må gyserpuden frem, hehe) :D  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar