torsdag den 25. august 2011

Seneste køb

Så blev det tid til endnu et lille indlæg. Lige for tiden stjæler arbejde og "Pretty little liers" (det er simpelthen så spændende, og uhyggeligt) det meste af min tid, men I skal da ikke snydes for lidt nyt en gang imellem :) Så her kommer et blogindlæg om de fine fine ting, som jeg købte på Stines salgsblog.
- Vil da også lige tilføje, at jeg også har fået lavet mig en salgsside ;)

Disse meget fine allstar :D Stod faktisk lige og manglede sådan nogle, næsten i hvert fald. Har i hvert fald ingen hvide, og heller ikke nogle med sådan et sødt og spraglet mønster. Så til 120 kr kunne jeg ikke sige nej. Og det var jo lige præcis min størrelse, hvor heldig kan man da være, hehe.  De var kun brugt meget få gange, perfekt ;) og kan egentlig bedst lide dem, når de ikke er helt skinnende nye og rene, men stadig uden mudder og huller ;) Har allerede brugt dem et par gange, og vi er allerede blevet gode venner :D
Overvejer lidt at udskifte snørrebåndene med nogle andre, hmm.. ?!?

På salgsbloggen fandt jeg også disse fine sejlersko ;) Til sølle 35kr; billigt billigt.. Skulle lige overveje om jeg havde plads til dem, og om jeg ville få dem brugt, men der skulle nu ikke så meget overtalelse til. De er faktisk utrolig behagelige at gå i og så er de endda moderne, hehe.. Mine brødre synes dog det ligenede deres røde gardersko lidt for meget. - Det gør de måske også lidt, hmm.. :P
Nu er der så bare opstået et nyt problem... Ved ikke hvor jeg skal opbevare alle mine sko :P Nogle gode idéer alla Hermiones taske, der ikke fylder noget, men har plads til sindsyg mange ting :D

Og denne creme til 100 kr, der passer til min rensemælk og skintonic. Den skulle da også prøves :)

1 kommentar:

  1. Og du mangler stadig at betala. Tsk tsk ;) (og nej, jeg gider ikke høre på, at der vist skal fikses en regning, ha ha ;) )

    SvarSlet