søndag den 7. august 2011

5 * coolstuff

Så var det endnu engang tid til at søde coolstuff ville lade mig teste et par af deres seje produkter :)
Og det var bestemt ikke svært at finde noget, men derimod svært at begrænse sig, de har simpelthen så mange fine ting. Men man får desværre ikke så meget for pengene, men servicen er hurtig - dagen efter kan tingene hentes, dejligt når man er en smule utålmodig, hehe ;)

Min veninde Stine havde købt denne kameraforlængerarm, som jeg simpelthen også måtte prøve. Det er vildt smart, når man skal tage billeder af sig selv og ikke gider have et billede helt tæt på, hvor overarmen fylder halvdelen. Kameraforlængerarmen er nem at montere og fylder nærmest intet når den er foldet sammen (som på billedet). Når den trækkes ud er den 90cm lang, har et rigtig godt greb og kan drejes i alle retninger. Virkelig alle pengene værd, alle burde købe sådan en hvis de har et kamera ;)
Man kan ogå bruge den til at tage billeder højt oppe over ens hovede fx til en koncert, heeh..

Så købte jeg en lille smart jordbærplukker (til at fjerne det grønne i toppen af jordbæret). Det er nemt og man sparer en masse tid og så er det jo sjovt samtidig og den fylder næsten ingenting i køkkenskuffen. Synes også, at designet af den er rigtig sødt :D Og en meget billig ring kom også i kurven. En sjov acceries til en fest; den kan nemlig åbne flasker, hehe.. Desværre alt for stor til mine små fingre.


Og sjovt IQ legetøj kan man ikke få nok af ;)
Sølvringene lykkedes det mig ikke at skille fra hinanden før en af de små ringe åbnede sig og den faldt fra hinanden, og den var ikke så nem at samle igen, øv øv...
Brainstringen er rigtig sjovt og herligt tidsfordriv. Nem at kludre og sjov at løse ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar