lørdag den 18. juni 2011

Superhelte

For længe siden (før jeg fik læseferie og ikke havde ret meget tid til bloggen) havde jeg sidste skoledag, hvor min klasses udklædningstema var superhelte.
En eftermiddag tog vi nogle stykker ned i byen og derefter hjem til mig, hvor vi fandt symaskinen frem.

Christine ville være Superwoman, så hun fik følgende top ;) flot, hva'? og 100% hjemmelavet.

 Louise ville være Batwoman, og til hende fik vi lavet denne fine top ;)

 Da de to mest kendte superhelte var allerede taget, så jeg måtte tænke kreativt.
Flertallet synes ikke om "Super N", så valgte The incredible ;)
Synes resultatet blev meget godt :)

Og så kan jeg jo godt lide at tage billeder (What?! haha).. men det er desværre ikke alle mine venner, der er lige glade for at blive fotograferet :P det forstår jeg ikke, hihi..
Havde derfor købt et lidt anderledes kamera i tigeren.
Det kunne ikke tage billeder, men derimod fungerede det som en vandpistol.
Det var dog meget skuffende :(
Fik det skilt ad i hele 12 dele før jeg fandt ud af hvor vandet skulle i.. og beholderen var så lille, at den kunne skyde cirka to gange før det igen skulle fyldes op. Og det var langt fra hver gang det virkede, og det skød kun ca. 30 cm. :( ved ikke lige hvad jeg havde forventet, hehe.. Billigt bras :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar