torsdag den 2. juni 2011

Sød trampolin Tøz




Billederne taler vidst for sig selv :P Den lille pige er søde Camillie, som jeg passer en gang i mellem, hvilket jeg rigtig godt kan lide :) Hun er så søøød ;) og altid glad.
Alle børn (store som små) elsker en lille hoppetur på trampolinen.
Kan især rigtig godt lide det sidste billede ;)
Lidt sjovt at både Camille her og Rine, som jeg også passer har samme jakke :P
Har heldigvis tid til at passe de små børn ind mellem eksamenslæsningen :)
Glæder mig til sol og sommer (og studentertiden).

4 kommentarer:

  1. Hey, det skulle have vœret mig :( Ha ha ;)

    SvarSlet
  2. Haha, ja ;) vi må snart tage nogen nye gode billeder på trampolinen ;)

    SvarSlet
  3. Jaaaah :D Eller bare få hoppet :D Vi ses d.15 klokken 9, ha ha ;)

    SvarSlet
  4. JA ;) hehe.. det gør vi da ;) heh

    SvarSlet