søndag den 12. juni 2011

det der Newlook

Som jeg reklamerede med her, så havde jeg igen igen bestilt noget tøj ved Newlook :)
Nede på gågaden, hvor jeg bor har de bare ikke det samme til de samme priser :P
Nå, men her kommer "anmeldelserne" i hvert fald

1. En flot blød cowboylignende buksedragt med ben i sommerlængde :)
Den var dog utrolig stram at få på, trods det var en str. 36, men fik den på, og beholder den også, glæder mig til rigtig at få den i brug :) Den er måske lidt kedelig i sig selv, men har tænkt mig at pifte den op med nogle rigtig fine smykker :)
og læg mærke til det fine billede, helt uden en levende fotograf, haha :D

Hmm.. Billederne siger næsten sig selv.. Har tidligere bestilt sko ved Newlook i str. 38, og de var sådan lige ½ cm for små, men tog chancen og bestilte disse fine stilletter i en str. 38.
Men de var aaaalt for store :( øv øv... tror ikke engang en sål kan gøre det :P
SÆLGES BILLIGT; nogen interesserede?


Og næstsidst, denne hvide alt for fine T-shirt, ihhh :D
Glæder mig til at have den på, overvejede lidt den til dimensionen eller en af de mange andre studenterdage :D Glæder mig; nu er der kun 10 (TI !!) dage tilbage.

Købte også nogle fine og bløde sorte basictoppe, som sidder helt perfekt.
(Har allerede bestil to i hvide også, T-shirten er nemlig lidt gennemsigtig, og opdagede, at jeg slet ikke har nogen hvide toppe :P ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar