onsdag den 29. juni 2011

Så kom huen på

Beklager de mange manglende indlæg, det er jo ikke fordi der ikke er noget at skrive om, men tværtimod. Har haft så travlt de sidste mange dage og har nærmest ikke været hjemme siden tirsdag ;)
og vil jo også gerne nyde ferien og det dejlige vejr, men her kommer det første indlæg i hvert fald ;)
Onsdag kl. 11.00 kom en glad pige (mig) uf af eksamenslokalet med et stort smil på læben.
Fik 10 i den sidste eksamen, som var dansk, hvilket jeg var virkelig glad for.
Svarede forkert på det/de sidste to spørgsmål, hvilket gjorde at jeg ikke helt fik 12, men så slap jeg jo for at blive smidt i springvandet, haha.. Så det siger vi bare var derfor, hehe..

Det var min far, der fik lov at give mig huen på :)
Min mor har selv prøvet at få en hue på to gange, og min far har aldrig, så derfor synes jeg, at han skulle have lov :) Det føltes lidt underligt lige da man fik huen på, men nu elsker jeg den og den skal sikkert hives af efter 14 dage, haha.. Har den dog ikke på derhjemme, men nyder at have den på alle andre steder :P
Er måske en lille smule træt af hatte/huehår, haha :D¨

Studenterfester har der skam ogå været rigeligt af, mere om det senere :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar