torsdag den 30. juni 2011

Studenterkørsel og slogans

Så blev det torsdag (i sidste uge), hehe.. Klassen mødtes ved Pernille kl. 7.00, hvor vi spiste morgenmad til halv otte, hvor vognen kom, så pyntede vi den med vores fine bannere, ballonner og lidt grønt :)
Og kl. 8.00 kørte vi så ellers afsted ;) det var rigtig sjovt og en helt perfekt vogn :D
Det eneste vi manglede var dog noget musik, der kunne spille lidt højere :) men så var det jo godt vi havde masser af fløjter, truthorn og min megafon ;)
Turen sluttede kl. 19.15 i Broager, hvor der så var fest og sant hans bål, hvor vi brændte noter af :D - man får jo aldrig brug for dem igen :) har dog stadig gemt en del, matematik og kemi kunne jeg ikke helt nænne at smide ud, men derimod blev historie, old og AT brændt med glæde :D
Det var en lang, men virkelig god dag og forældrene havde lavet så mange fine og lækre ting ;)
Viser jer et par billeder med de slogans vi valgte, men vil da også lige lave en lille liste med nogle af de andre vi havde overvejet, kunne jo være der var nogen, der kunne bruges som inspiration til andre.
Vi synes de der traditionelle med "den er kun en rigtig hue, den er rød" var lidt for kedelige.

SLOGANS TIL STUDENTERKØRSELS BANNERE ;)

”gymnasiet var fuld af smerter, men når det kommer til druk er vi eksperter!”


‎"Hvad er værst i livet? Død af tørst" - blev også sunget en del gange undervejs.

Sejre kommer og går - men rød består."

Dyt mens i venter - vi er blevet studenter"

"Hornet i bund = øl i vor mund!"

”Dette er uden at lyve, men vi blev studenter alle otteogtyve!”

”3 år med fjol, oss lidt skole – lol”

”we miss the sun, but we’re having fun!” - DMI havde lovet ret meget regn den dag, men vi var heldigvis rigtig heldige, vi kørte lige forbi de sorte skyer, fik kun en enkelt byge én gang :)

Der var forresten også en, der tabte huen, og den blev ikke fundet igen, stakkels ham :)
godt jeg hele tiden havde stormremmen på :) min hue er nemlig også en lille bitte smule løs, men hellere det end at gå rundt og få hovedpine fordi den strammer :)

Det ene sted havde de lavet en meget fin dekoration, der forestillede 3b, som er den klasse vi går i ;)

Nææ, det er jo mig, haha ;) havde købt en T-shirt ved CL Seifert også, så den havde jeg på under studenterkørsel. Resten af dagene var jeg i hvidt ;) En god lille trøje var også rart til de lange kolde og blæsende strækninger :P vi skulle nemlig helt til Nordborg og Padborg :)
Halskæden jeg har på er en med et shot glas, som vi fik i en fin lille slikpose et af stederne, god idé ;)

Der var virkelig nogen, er havde gjort meget ud af det. Vi var kun et kvarter hvert sted, men alligevel havde en familie bagt denne virkelig flotte og lækre kage :D nam nam. Lige noget for en kageelsker som mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar