søndag den 12. juni 2011

Frisøren på besøg

Jeg er så heldig, at jeg aldrig nogensinde har betalt en eneste krone efter en tur ved frisøren, det er nogle dejlige penge og spare, og jeg behøver heller aldrig bestille tid hundrede år i forvejen.
Jeg har nemlig en sød mormor, der er tidligere frisør :)
I går eftermiddags ringende jeg så til hende og spurgte om hun havde tid til at klippe mig, og en time efter ringede det på døren, dejligt :)
Er egentlig blevet rigtig glad for mit lange hår, men det var bare blevet så tungt og halv kedeligt at se på, så fik klippet en masse fine etager, og kun en enkelt centimeter af længden. - Det pyntede :D
Så kan jeg rigtig se fin ud på alle studenterbillederne ;)
Der er kun en lille ulempe ved at blive klippet derhjemme; man skal selv rydde op, haha ;)
Hvor sørgeligt at se alle de fine lyse krøller, der bliver smidt i skraldespanden.
Det er også lidt nemmere at få krøllerne frem, når der er flere etager i :)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne have en invitation om nogle måneder, ha ha ;)

    SvarSlet