fredag den 29. april 2011

sølv stilletter str. 38 søges

Det går ikke alt for godt for tiden, har sindsyg meget at se til lige for tiden og føler mig lidt stresset, ikke kun pga. af afleveringer om min evige mangel på tid, men også fordi jeg er meget nervøs for om min gallakjole når at komme. Har bestilt og betalt den for over halvanden måned siden, men den er stadig ikke blevet sendt og nu står jeg så en uge før galla uden kjole.
Har lånt/ prøvet et par veninders kjoler, men de er for store :( og kender I det, når man har været så opsat og glad for noget man har købt og så det hele mislykkedes, så synes man lige pludselig, at alle andre kjoler er "grimme". Jeg har ikke opgivet håbet om, at min kjole når at komme, krydser fingre til det sidste. Måske er det lidt for optimistisk, men jeg er ikke den type, der giver for let op.
Har heller ikke købt sko (ligesom alle andre), da jeg ville vente med det indtil jeg havde fået kjolen. Eller rettere sagt, så havde jeg egentlig tænkt mig at bruge mine gamle sorte, der ikke giver vabler, men så kom jeg til at tænke på, at det kunne være rigtig flot med sølv stilletter, men sådan nogle er jeg desværre ikke lige den heldige ejer af - endnu :)
Tager til Odense i morgen, så håber på at finde nogen billige der, ellers må jeg se hvad jeg kan låne eller nøjes med de gamle. Kjolen er lang, så man kan alligevel ikke se dem, men skulle gerne kunne danse i skoene også :)
fandt lige disse på nettet, rigtig fine, men dyre..
Så vil forsøge at finde noget lignende, men billigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar