fredag den 8. april 2011

Hærværk

Min søster (og hendes rumbo) deler et fint lille badeværelse, hvor de har nogle vinduesmalingflasker stående, så sidst vi besøgte hende skulle de kreative evner med malingen afprøves på badeværelsesfliserne. De satser på, når skoleåret er omme, at det er nemt at få af :P God fornøjelse.
Næ, hvor fint. Det skal dog siges, at det bestemt ikke var særlig nemt at tegne med dem. Der kom ikke særlig nemt noget ud af den farve jeg valgte. Krampe!! Valgte en lidt kortere tekst, end det jeg oprindeligt havde tænkt på, men synes da det blev helt fint.

Min gamle nabo, der også var dernede for at se deres danseshow ville også skrive en hilsen. Hun havde dog fået fat i en tube, hvor det var noget nemmere at få malingen ud af. Dette billlede kunne næsten bruges som en af de der koder, når man fx skal skrive en kommentar på nogle blogge :P
Jeg har tydet mig frem til følgende: "Hej Trine, tak for WC, Frauke".

Min onkel, som nok var den bedste, men også langsomste af os alle tre, skrev også en rigtig fin lille hilsen. Det tog dog lidt tid for min søster at gætte hvem det var :P
Det skal lige siges, at vi var på skiferie sammen i vinterferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar