søndag den 1. maj 2011

H&M op og ned

For meget meget længe siden var jeg i Kolding, hvor jeg købte en masse fine ting, som jeg højst sandsynligt har skrevet noget om på bloggen tidligere.
Købte bl.a. en pakke med 5/7 guldringe. Hvade dem på til en fest, og jeg plejer normalt ikke at tage ringe af, når jeg vasker fingre, men det skulle jeg nok have gjort, for den ene ring skiftede fuldstændig farve, fra flot falsk guld til grim kobber/ rust farvet. Billigt bras :P
Men det underlige var, at jeg havde tre ringe på, men det var kun den ene af dem, der gik "i stykker".

Men fandt da også lidt godt i H&M, nemlig denne fine skjorte.. Men kunne ikke helt beslutte mig for, om den rigtig var mig eller om jeg ville få den brugt, så lod den blive i butikken lidt endnu.
Det kunne jo altid være, at den kom på tilbud :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar