fredag den 8. april 2011

Nørdet T-shirt?!

Beklager det lidt slørede billede.. Har endnu ikke fundet et perfekt sted, hvor mit kamera kan stå og tage et ordenligt billede af mig. Selvom jeg har tre søskende og to forældre er det ikke altid lige nemt at få dem til at tage et billede af en, så det ville være rart, hvis det lykkedes mig. Så ville jeg også kunne lave nogle flere indlæg om dagens outfit, hvilket jeg ikke gør så ofte :P
Men T-shirten er en hjemmelavet af slagsen. Jeg kan rigtig godt lide serien "The big bang theori", og i den serie har en af hovedpersonerne netop sådan en sej T-shirt :D synes selv den blev ret fint, og den fik da også et par kommentarer i skolen :P Ville have haft den i farver, men det glemte min far, da han skulle printe :(
Billede lidt tættere på :P

1 kommentar:

  1. Fed t-shirt.. Ville være godt til fysik/kemi timerne ;)

    SvarSlet