torsdag den 14. april 2011

Søsters væg

Ville lige vise jer et fint lille billede af min søsters væg. Jeg har engang givet hende en bog om indretning af sit værelse, hvor idéen var i. Hun havde så været på genbrug og fundet det hun skulle bruge.
Hun var for en gangs hjemme på weekend og så gik vi ellers i gang med elefantsnot/ lærerens tyggegummi eller hvad man nu kalder det :P
Jeg blev næsten helt midsundelig på hendes væg. Synes det blev ret flot. Hun skal dog lige have købt nogle flere, da hun gerne ville have det på et større stykke af væggen. Synes også vi fik fordelt de mange fine farver ret godt. Hun har kun betalt 1 kr for dem stykket :O Hvis jeg havde plads og var lidt mere musikalsk end jeg er, ville jeg da helt sikkert også lave en tilsvarende væg.

2 kommentarer:

  1. Havde I slet ingen lektier, der skulle laves?! Ha ha, ej det er flot :D

    SvarSlet
  2. haha.. sikkert nok ;) tak ;)

    SvarSlet