fredag den 15. april 2011

HUNTER

Så blev det endelig min tur til at blive ejeren af et par vaskeægte hunter gummistøvler :D
Købte dem af søde Camilles mor for dejlige 200kr ;)
Havde været på udkig efter nogen et stykke tid, men var bare lidt for nærrig.
Har allerede brugt dem en del gange, også selvom det ikke regnede :P
Det er dog ikke lige det nemmeste fodtøj at køre eller cykle i, hehe.

Var dog lige lidt hurtig til at tage billedet, så fik dem ikke lige "pudset" inden.
Der fulgte endda sådan en fin rense/pudse ting med :D

De er så fine og passer perfekt (med et par tykke sokker).
Der er virkelig mange der har dem - forståeligt ;)
Jeg har dog haft en lille uheldig episode med dem på, da jeg blev spurgt om jeg gik til ridning fordi jeg havde dem på. Det regnede faktisk lidt den dag. Men nej, det gør jeg ikke! og hun var vidst ikke med på moden, ligesom min mor, der mener at gummistøvler kun bør bruges når det øs regner :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar