onsdag den 6. april 2011

f.r.i.e.n.d.s. café

Så fik jeg endelig overført billederne fra min telefon, så i løbet af de næste par dage skulle der meget gerne komme en masse fine blogindlæg. Troede jeg ville få masser af tid og nærmest ingen lektier efter jeg havde afleveret AT, men der tog jeg lidt fejl. Men nu nærmer slutningen sig (endelig). Studenterkørsel og dimension er planlagt og betalt. Sikke en masse penge man skal af med på en gang. 
Det første indlæg med mobilbillederne er fra da jeg var i Ålborg, hvor min kusine, søster og jeg så denne friends café <3. Som I nok allerede ved, så er jeg helt vildt med friends serien, og måtte derfor ind på denne café. Men alt var desværre optaget, øv øv.. Så tog vi hen på en anden café i stedet. 
Så virkelig godt ud, men blev dog en smule skuffet, ikke kun fordi de ikke havde plads til os, men også fordi den indvendig ikke var særlig friends agtig. Der var ikke engang nogle af de rigtige ting på væggene og indretningen ved jeg ikke lige hvor de havde fået inspiration fra. Der var dog et lille sofa arrangement, hvor de viste friends på fjernsynet.

lidt sløret, øv..

Så jeg måtte nøjes med et fint billede af cafén udefra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar