fredag den 20. maj 2011

Sidste skoledag

Så fik jeg læseferie, og burde slet ikke tage mig tid til det her lige nu, men nu kommer der lige et hurtigt indlæg alligevel :) Ville bare lige vise jer nogle få billeder fra sidste skoledag, har desværre ikke lige selv et portræt af mig i kostumet, da jeg først klædte om på skolen og lidt glemte det senere. Men her er et, hvor jeg spiller høvdingebold. Jeg har også syet superman kostumet til min klassekammerat (og superwoman + batman).
Er nærmest uddannet skrædder efter tre år med temadage/fester på gymnasiet.

Højdingeboldholdet :D

Og om aftenen var der så eksamensbingo, wee -_-
Jeg skal op til følgende eksamener i nævnte rækkefølge:
Matematik skr. 24. maj
AT 26. maj
Kemi skr. 30. maj
Matematik mdt. 7. juni
Religion 9.juni
Historie 16./17.juni
Dansk 22. juni
7 stk. og så bliver jeg STUDENT :D Jubiii, glæder mig!


I morgen fredag skal jeg servere til en konfirmation ved naboen sammen med min søde søster :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar