lørdag den 7. maj 2011

GALLAKJOLEN

Så må jeg hellere få vist jer nogle ordentlige billeder af min gallakjole :)
Er virkelig glad for den og den bliver bare smukkere og smukkere jo mere jeg kigger på den :)
Og den passer helt perfekt <3 <3 Kvinden i butikken var så sød, at sælge mig den til halv pris, selvom deres udsalg først skulle starte om 14 dage :) Så kom af med 875 kr. :)



Jenlita og jeg i gaden på AGS ;)


Håber at kunne få mine penge for den anden retur :)
Fik vidst heller aldrig vist jer et billede af den, som jeg oprindelig havde bestilt og som aldrig kom, snøft.
Denne model, bare i mørkeblå (dark navy).
Hvornår skulle man ellers få lov til at have sådan en stor gallakjole på,
men er nu mere glad for den anden.
Tak til Lilly i Åbenrå :)

3 kommentarer:

  1. Du fik den helt rigtige, den klær dig godt nok fint!
    -Rie

    SvarSlet
  2. Tusind tak :D blev også rigtig glad for den :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor var den første du prøvede at købe bestilt/hvilken butik og hvor meget kostede den? :-)

      Slet