torsdag den 5. maj 2011

bye buy blue

Så nærmer galla sig...
Har allerede fortalt jer lidt om min krise..
Det blev onsdag, og min kjole var stadig ikke sendt, så jeg måtte opive håbet om at se den inden galla, og besluttede derfor at jeg måtte lede efter en ny, og det skulle gå stærkt.
Havde to blå hængende derhjemme, men den ene er "standardmodellen", der ikke giver nogle former og med pletter på og min anden lånte kjole er virkelig virkelig flot, men meget besværlig og uhandy lang, og så har den desværre et par huller, øv!
I går onsdag, var jeg nede i byen på gågaden for at lede efter en kjole, men fandt intet pænt til en rimelig pris. Var også nede i den eneste gallaforetning i min by, men de var godt nok sure og havde intet pænt i min størrelse. Så i dag, da jeg havde fri (halv fire) tog jeg til Åbenrå. Valget stod mellem gråsten, tønder og Åbenrå. Tønder var for langt/lukkede for tidligt. Ringede til gråsten, som beskrev mange af de kjoler de havde, og intet af det lød specielt interessandt, så valgte at slæbe min mor med til Åbenrå (Lilly foretningen). Hvor de havde overraskende mange flotte kjoler. Fandt to, som jeg rigtig godt kunne lide, en mørk lilla og en mørk rød. Den lilla var rigtig flot, men meget stram om hofterne og skulle lægges op, så valgte den røde. Som var rigtig fin :)
Synes det er lidt svært, at vænne sig en rød kjole i stedet for en blå, som jeg hele tiden har haft i tankerne.
Men nu glæder jeg mig til galla :)
Man er vel også i god tid, når man har købt kjolen 24 timer før galla starter :)
Har endda fundet en matchende butterfly til min date ;)
Så er helt rolig nu, og har styr på det meste, tror jeg i hvert fald, og har endda fået ryddet op på mit værelse, hvilket det i allerhøjeste grad trængte til.

Alle disse fine blå ting, som jeg har fået skrabet sammen er helt ubrugelige nu..
Øv øv... Farvel fine blå ting.. Og ja, ved godt de blå ting ikke passer sammen, men min oprindelige kjole var mørkeblå og den nye lånte er den i baggrunden..

Tada :D Her er så den nye meget flotte røde kjole :)
Mere om det senere.

Og så vil jeg da lige lave en lille fødselsdagshilsen til min søde veninde, der bliver 21 år - Tillykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar