mandag den 2. maj 2011

Sporty mig

Der var en gang.... endnu et indlæg, der blev til en kladde og aldrig udgivet, men I skal da ikke snydes for det alligevel, så her kommer det :)

Tro det eller ej, jeg har faktisk været en lille smule fysisk aktiv på det sidste.
Dette er et fint billede af mig efter badmintontræning, så sportslig som jeg dog ser ud :P
Det er også altid nogle finde knolde i håret jeg får lavet efter træningen, når jeg har været i bad :P

19,3 grader udenfor! Det er ikke ret meget efter denne varme påske, men som jeg skrev tidligere, så er disse billeder meget gamle, de havde bare aldrig fået noget tekst.
Men hvis man kigger på datoen, kan man se, at der står den 22. marts, og så er 19,3 grader alligevel ret varmt, så det skulle da udnyttes.. Det blev ikke lige til solbadning denne gang, men i stedet en herlig lille løbetur i det fri :) Det er ellers ikke noget jeg ofte gør, hvis det overhovedet er sket frivilligt før :P
Min mor havde købt noget rigtig fint løbetøj til mig (mon hun havde en bagtanke), som jeg så næsten blev nødt til at prøve (andre steder end hjemme på værelset).
Bukserne er ellers virkelig lækre at have på, men det er stadig ikke helt motivation nok.
Så efter en god bytur tog jeg mig endelig sammen og fik da løbet /gået hele 5 km.
Var godt nok lidt øm dagen efter, selvom jeg havde husket at strække ud!
Har brugt tøjet hele to gange, hvilket nu er længe siden.
Jeg er ret god til at komme med undskyldninger og finde på andre ting at lave,
men må indrømme, at det er nu en lille smule dejligt bagefter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar