søndag den 15. maj 2011

smukt snyderi

FØR                                       vs.                                     EFTER
Beklager skyggerne, men det var lidt svært andet uden at det blev for mørkt :P
Det er ret utroligt, at det gør sådan en stor forskel.
Mine egne vipper er ikke så lange, så tænkte at jeg ville prøve med nogle kunstige.
Valgte denne gang nogle mellemlange og rimelig enkle, ikke med meget volumen.
Synes selv det ser ret godt ud, og det ligner endda, at man også har eyeliner på.
Min søster var ret god til at sætte dem på, er ikke sikker på, at jeg kan gøre det lige så godt.
Overvejede det også til galla, men min personlige make-up artist havde ikke prøvet det før, og vi blev enige om at lade vær, for at undgå at vi ødelagde den fine make-up hun havde brugt så lang tid på at lægge.
Havde dem på til konfirmation :P de er godt nok lidt tunge at "bære", men også meget sjovt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar