tirsdag den 11. januar 2011

Tønder

En af grundende til de manglende blogindlæg er sandsynligvis, at jeg er startet i skole efter juleferien igen, men også at jeg har været i tønder hele denne weekend. Vi tog afsted lørdag morgen kl. syv og var hjemme igen, meget træt, søndag aften kl. halv syv. Det var forresten et badmintonstævne, hvor jeg var med som leder (da jeg er for gammel til selv at deltage i stævnet, men kender mange af børnene, som var med). Det var en rigtig god tur. Var så selv til badmintontræning i går aftes, hvor jeg virkelig havde brug for at spille noget badminton :P Når man har tilbragt hele weekenden med at se andre spille badminton, heppe på dem og coache dem, så har man virkelig selv lyst til endelig at få lov at spille :) Vandt også en god mix-double, wee.. :D og fik også øvet en masse benarbejde, så havde jeg da fortjent en lille rød slush ice bagefter og et dejligt langt varmt bad, heh :P

En af de små spilleres hånd. Det jeg ville vise med det er desværre lidt utydeligt, men pyt.. Jeg fandt nemligpå noget meget smart. De der små børn spørger hele tiden hvornår de skal spille og så skulle jeg hele tiden slå op i det 62 siders lange program for at finde deres navn og kampnummer, hvilket tog meget tid, og min hukommelse er ikke lige bygget sådan, at den kan huske cirka fem tal for 15 børn :P Så hev kuglepennen frem og skrev kampnumrene på deres hænder, singlekampe på den ene, og doublekampe på den anden, så spurgte de ikke mere, så kunne de nemlig selv kigge på tavlen, hvor vidt stævnet var :P ;) Geniale mig :P hehe.. Vi var forresten også i svømmehallen lørdag aften, meget hyggeligt, men måske lige lovlig lang tid, blev helt opløst fordi de små ikke ville op af vandet igen :P

Der er et eller anden over det her billede jeg lidt godt kan lide, hehe.. Hvad synes du?
Ser ret koncentreret ud, skulle jo følge godt med i kampen, og holde øje med de små som også talte point, hvilket de ikke altid var lige gode til ;)

Dette billede er fra søndag (efter en nat med meget lidt søvn). Jeg havde medbragt denne meget store dejlige luftmadras, som vi slog op på sidelinjen, så kunne vi holde øje med kampene derfra. Vi måtte dog flytte den frem og tilbage et par gange ;) Her på billedet, fik vi så lidt ekstra besøg af nogle af de større spillere, som kom for at heppe ;) Sådan en stor luftmadras er også lidt af en børnemagnet ;)


Og så plejer alle børnene, at få en t-shirt, som i år så ud som ovenstående, jeg var så så heldig, at der var to ekstra, så jeg fik også lov at få en, dejlig nattrøje :D (den er ret stor i størrelsen).
Håber også I har haft en god weekend :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar