torsdag den 20. januar 2011

NYT NYT NYT

Fik vidst ikke vist jer mine køb fra min anden kolding tur, men købte faktisk heller ikke det helt store, så lidt af det kommer lige her og resten måske senere :) De havde nu en masse rigtig fine udsalgsting, men var faktisk ikke det jeg købte :P Nå, men her er så et billede af dagens outfit, som jeg ikke er så god til at få taget så ofte, men det er jo heller ikke hver dag ens skole/hverdagstøj er lige spændende :) Den fine sorte stribede bluse med små pufærmer er fra H&M til 50kr :) den var på udsalg :P Dejlig blød og perfekt længde. Bukserne er faktisk også nye, dem købte jeg til et kundeudsalg hos Solo forleden dag, hvor jeg havde et tilgodebevis til (byttede en julegave derinde). Og så har jeg faktisk også mine nye sorte øreringe om en ny pudder på, hehe :D

Så glemte jeg selvfølgelig lige at tage mit nye tørklæde på, men så kan man ikke rigtig se de fine pufærmer :P Havde os mit runde halskæde-lommeur på :P hehe.. Som næsten er nyt (julegave), er rigtig glad for det og bruger det næsten hver dag lige for tiden. Købte tørklædet i trend acceries i Kolding til kun 90kr. Det er rigtig dejligt, og hvis jeg ikke har sagt det endnu, så siger jeg det igen; elsker tubetørklæder, fantastisk opfindelse. Så er det os tilpas stort uden at man drukner i det og havde ikke noget sort af den slags, så det manglede jeg! :D

Og så har jeg også fået en ny ting på mit værelse, nemlig denne fine lille knage til mine mange tasker. Alle var vidst temmelig trætte af, at de hang på mit dørhåndtag hvilket medførte at den var svær at lukke uden de faldt ned :P hehe men nu er problemet løst :D Det var vidst os det eneste sted i mit værelse, hvor der var et stykke frit væg tilbage, hah.. Har mange ting på meget lidt plads. Synes selv resultatet blev ret godt :)

Endnu en ny ting var bl.a. en stor make-up platte (eller hvad det nu hedder) fra elf, som jeg havde glædet mig til at få, men som så desværre ikke helt havde klaret turen fra england og herover :( et par af øjnskyggerne var blevet knust og smuldret ud over alle de andre og det var især gået ud over de lyse farver, som så nærmest er ubrugeligt, når der ligger blåt smulder hen over dem, øv øv.. og de er os overlt udenpå æsken, så nu har jeg klaget til dem og håber på det bedste :) Den var alligevel ikke helt billig :)

Undskylder det akavede billede, men det skulle altså også lige med :D Tror ikke jeg har vist jer den før, men min søster fik ovenstående hullahopring i julegave. Det er sådan en trænings en, som vejer 1,7 kg og så er den i meget flotte farver :D Troede slet ikke jeg kunne finde ud af det, kan nemlig slet ikke med de små alminelige, men det går fremragende med den her. Den skulle styrke mavemusklerne og en masse andet, så leger lidt med den i ny og næ :P så om ikke så længe er min mave flad som et vaskebræt :P hehe.. eller måske ikke helt, men det er i hvert fald sjovt, og er glad for at min søster ikke havde plads til den nede på efterskolen, så den fik lov at blive hjemme hos mig :D hehe.. I starten må man kun træne cirka to minutter om dagen og den kan give blå mærker :O (er endnu ikke sket for mig endnu). og ikke alt tøj og smykker er velegnet til den :P Synes også mit kamera med selvudløser fangede et ret godt billede, den svæver nærmest rundt om mig, hehe ;) og troede faktisk billedet ville blive sløret på grund af den høje fart, haha, men det skete ikke :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar