onsdag den 12. januar 2011

Newlook; igen

Så fik min veninde Stine igen lokket mig i shoppingfælden, eller var det måske omvendt denne gang? ;) Nå, men Newlook.com havde udsalg, og så kunne jeg jo ikke lige lade vær med at købe lidt. Havde haft et godt øje til et par ting et stykke tid, elsker simpelthen deres buksedragter og alle deres andre tasker, sko o.s.v. :D
Det der netshopping er farligt, synes også beløbet er større end en shoppingtur her i byen, men det kan jo heller ikke sammenlignes, og manglede jo næsten nogle af disse ting, og har jo også arbejdet rigtig mange timer i december, så nu var det tid til at bruge lidt at dem ;)
Købte denne lille brune taske, som jeg allerede kiggede på sidst, men som nu var sat ned til 4£; det er jo ingenting :P hehe.. Den er bare så fin, og en god størrelse, har dog ikke fået den luftet endnu :) Kan godt lide den stil, hvad man så end kalder den :P

Og denne taske ville jeg allerede have købt sidst, men der var den udsolgt :( Den er så fin, elsker de spraglede blomster og den fine sorte sløjfe. Har måske en, der minder lidt om den i forvejen, men pyt, tasker kan man næsten ikke få for mange af :D kan ikke lige huske hvad en kostede, men den var i hvert fald ikke ret dyr :P Tror snart jeg bliver nødt til at lave en eller anden form for knagerække/krog til alle mine tasker, mine forældre er ret træt af, at de hænger på mit dørhåndtag, det er da bare dem, der ikke kan finde ud af at lukke døren uden at de glider ned :P men hvor får man lige plads til det, når man kun har knap ti kvadratmeter?!

Så købte jeg også dette armbånd, heldigvis kun for 1½£. Perlerne er nemlig enormt store, så til mit lille håndled, så ser det ikke specielt pænt ud :( Men perlerne er flotte, så måske kunne man bruge dem til noget andet :)

Ups... Kom vidst også til at købe sko.. Hele to par faktisk, det var bare nemmere at vise dem på et billede. Det er samme model, bare i to forskellige farver ;) og til hvr sin pris, det ene par til 3£ og det andet til 4£, kan ikke lige huske hvad, der kostede hvad :b Har tidligere skrevet om nogle mørkeblå sko fra H&M, som så ikke var som på billedet, men en helt anden model, meget underligt. Men så så jeg dem her, som jeg måtte have, mangler ofte et par blå sko, hehe :D Det er måske lige lidt for koldt endnu :P Og de røde synes jeg også var rigtig fine, også selvom kanten forneden gerne måtte have været rød også :) Havde for nogle år siden nogle rigtig fine små røde sko, som jeg var meget glad for, måtte til sidst smide dem ud, fordi de var helt i stykker, øv øv.. Det var en svær afsked, hehe ;) Har også engang haft nogle sorte sko, hvor sålen faktisk vr faldet af, men jeg var så glad for dem, så havde limet den må igen, men hver gang det regnede opløste limen sig og jeg måtte starte forfra, til sidst var det vidst min mor der smed dem ud :( stakkels sko. Nå, men tilbage til de røde sko. Savner i hvert fald de gamle røde sko, så nu måtte jeg have mig et pr nye, som jeg forhåbentlig bliver ligeså glad for. Var lidt nervøs for størrelserne, men de passer heldigvis helt fint :) Kom så senere til at tænke på, at jeg har to mere eller mindre røde sko i forvejen, men det er ikke de samme ;) Det er godt at have lidt at vælge imellem ;)

Så købte jeg også denne blomstrede ting, som er en buksedragt <3, selvom det måske ikke er helt så nemtat se på billedet :P Men glemte lige at tage et billede, da jeg prøvede den på :) Den er i hvert fald rigtig fin, lidt stram foroven, og det er endda en onesize; den er det vidst langt fra alle der kan passe :P Lidt sjovt at mønsteret er nøjagtig det samme som tasken, havde jeg ikke lige troet, så det så jeg først da jeg fik tingene :P

Her forsøger jeg så lige at vise den rynkede kant ved lommerne og de fine bukseben, som man strammes/løsnes med en snørre ;) Glæder mig til det bliver lidt varmere, så jeg kan få den brugt :) Hvis blomsterne bliver lidt for meget, kan man jo også bare bruge den som bukser med en trøje udenover.
Har i det hele taget alt for meget tøj, som jeg slet ikke har haft tid til at bruge endnu, og det bliver nok ikke bedre efter jeg har været i Kolding storcenter.
- Jep, du hørte rigtigt; tager allerede derop igen (sidst var den 22. dec.), denne gang er det med to søde piger fra min klasse :) Og så skal vi sandsynligvis også spise på Jensens Bøfhus deroppe; lækkert :D

tilføjelse:
Købte da forresten også denne fine pudder med lidt guldglimmer... hehe.. elsker den fine lille børste :) Og pudderen er meget større end jeg regnede med og så kom den endda i sådan en fin æske :)

3 kommentarer:

  1. Puuuuha, det var noget af et indlœg! Men ja for en gangs skyld var det dig, der lokkede mig - og det er jeg vist glad nok for, hmm ;)

    SvarSlet
  2. haha, det næste er endnu længere, går lidt amok med skriveriet nogle gange, når der er gået lang tid imellem :D haha, ja, det var godt :D hehe.. beholder du så den fine ensides mønstrede trøje? :b

    SvarSlet
  3. Så skulle du måske prøve at dele det lidt op ;)
    Hmm, nej jeg tror desvœrre jeg bytter den :/

    SvarSlet