søndag den 28. november 2010

Stofmad

Synes nogle gange, at det er meget hyggeligt at lave sine julegaver selv, ligesom dengang man var lille. Men bare rolig, laver ikke alle mine julegaver selv, selvom jeg sikkert kunne spare en masse penge ved det, det er måske bare ikke alle, der ville blive lige glade for hjemmelavede gaver..
Men, men.. tilbage til emnet.. Billedet forestiller noget stof/perlemad, og nogle halvfærdige vindruer af stofcirkler og hvide piberensere, som jeg malede brune (nederst til venstre), og ja, det andet er et spejlæg, to tomater og to sær kirsebær, hvis du ikke kunne se det ;) Men det hele skal faktisk bruges til en gave, til en to årig pige, som jeg nogle gange passer. Hun elsker sit legekøkken og servere altid flere retters menu for mig, når jg kommer. Så ville give hende et lidt større udvalg af madvarer, men hvis man skal købe sådan noget, så er det bare virkelig dyrt, så tænkte at jeg laver da bare noget selv. Indtil videre er det gået meget fint, men så løb jeg lidt tør for idéer og gult tof til pastaer. Har heller ikke oceaner af tid ;) Gid det var ligeså nemt og hurtigt at skrive så meget i næste uge, hvor jg begynder på mit studieretningsprojekt om reaktionskinetik?! ;) Men har du nogen idéer til mere stofmad? Som ikke er lige så besværligt, som det de vindrueprojet jeg har begivet mig ud i ;) hehe.. Jeg regner også med at købe noget plasticmad, men skal bare lige finde det rette til den rette pris, og der er jo også lidt tid endnu ;) Gider ikke det der pap mad, det går alt for nemt i stykker, og smager sikkert heller ikke ligeså godt som en god plastic sandwich ;)
Håber du har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar