fredag den 5. november 2010

Mit længe ventede ønske gik i opfyldelse

Sikke en uforståelig overskrift, men det jeg ville sige var egentlig bare, at jeg desværre ikke fik den Fjäldræv til fødselsdag, som jeg havde ønsket mig, men fik så i stedet nogle penge og nogle dage senere tog jeg så ned i taskeforretningen, der havde 25% rabat på alt og købte den allersidste på hylden, heldigvis en af de farver jeg havde udset mig. Ville også have været meget tilfreds med en sort, mørkeblå, kakigrøn eller lilla, men den farve de havde var også ganske udemærket, og så sparede man jo hele 100kr :D, den er faktisk samme farve, som den jeg lånte af min mormor til Paris i sommers, hendes er dog en smule mere forvasket, slidt og falmet ;) Glæder mig til at få den i brug, den er ikke kun smart, men også utrolig praktisk :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar