mandag den 1. november 2010

BRYLLUPPET !!

Ville da lige vise jer nogle få billeder fra en helt fantastisk weekend med bryllup ;) Kommentarerne fra mig til mine billeder bliver nok lidt korte denne omgang, men spørg endelig. Har kun udvalgt nogle få billeder ud af mange :)

Mig, fredag aften før grilmiddag. Det var også min 19 års fødselsdag ;) Alle gæsterne sang også fødselsdagssang for mig, hvilket kom som en stor overraskelse.

Vielsen

Det meget smukke brudepar, og Kristine med en helt fantastisk smuk brudekjole.





Et par billeder af den virkelig lækre og smukke bryllupskage :D

Gården, hvor det blev holdt


Mig og den smukke brud ;)

Bruden, der bare fylder en lille smule i en (to personers) sofa

Desserten, virkerlig lækker brownieagtig chokoladekage med chokolademoouse ovenpå :b

Sløret blev klippet i stykker efter brudevalsen, men kun det øverste lag :)

Min lillesøster, som greb brudebuketten; helle for at være brudepige! (Hun skulle måske lige finde sig en kæreste først ;) )

Mit stykke af sløret ;)

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg jeg jo kommenteret godt og grundigt inde på facebook ;) Men hvis jeg også får lov at være brudepige, må din søster godt låne Thomas ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det er os bedre derinde, da man nemmere kan kommentere billederne enkeltvis, men tak :b
    Haha, tror jeg lige jeg snakker med hende om næste gang hun kommer hjem, haha :D

    SvarSlet