torsdag den 18. november 2010

Coolstuff = LOVE IT

Var lige et smut forbi en af mine bedste venindes blog, da jeg så hendes nyeste blogindlæg om gratis gavekort til coolstuff.dk, hvis man ville hjælpe dem med at teste deres nye julegaver, ja tak. :) Sendte straks en mail af sted, de vurderede aktiviteten af min blog og wupti et gavekort på 100kr til mig :D
Der er en masse forskelige kategorier at vælge imellem, mine favotitter er nok; billige julegaver, Julegave til hende og Sjove julegaver.
Har selvfølgelig allerede været inde og se det hele i gennem :b Jeg vil ha' det hele, elsker alle deres skøre gaver, men til de priser, så holder jeg mig nok lige til småtterierne ;) Men det er nu svært at vælge hvad man skal bruge sit gavekort på, der er simpelthen bare så mange seje ting, som jeg må eje!
 
Første priotet er nok dette fantastiske bananitui til en pris på 40kr, hvilket faktisk er noget jeg står og mangler. Undlader nogen gange at tage en banan med i skole da det før er sket at den ikke har set så godt ud ved ankomsten, men det er slut nu :D Farven er jeg lidt i tvivl om, den gule er meget banannaturlig, men den kan man os få i bilka, der er jo ingen andre der fx har en lilla, hmm..

Smarte poser, så man fx kan tage sit kamera med i svømmehallen :D måske skulle man lige teste dem med noget, der godt kan tåle vand inden ;) Også en mulighed (30kr)

Hvis man nu ikke spiser bananer, så kan man få sådan et sødt itui til sin pære, æble, kiwi eller andre frugter, som man ønsker at tage med sig uden brune bump, når man skal til at spise dem. Men jeg har faktisk en anden æbleformet beholder, og disse koster 50kr/stk, så tror jeg bruger gavekortet på nogen af de andre mega seje ting ;)

Lidt utydeligt billede, men det er en vandtæt badeand med radio, lige hvad jeg mangler! Men til 129kr, gad vide om de ikke har noget lignende billigere i tigeren :)

Denne smarte spiseting på jeg da også eje, til kun 16kr :O :D Kender I ikke det, hvor I fx spiser salat eller kage, og man ikke kan beslutte sig for om man skal tage en ske eller en gaffel med, her har man begge dele i en, virkelig smart og billig (i forhold til alt andet) :D

Min veninde Stine har lavet et meget fint blogindlæg om denne fantastiske terning; hun har ret, dette må da være en hver rubrik´s cube fans drøm (min) :P Den kan alt selv, den kan stå på hylden og samle sig selv som et andet lysinstrument endda med lyd, og den kan give dig hints, når du er gået i gang med at løse din toutch terning :D må ha, må ha... Men til 800kr :O :O de må da være skøre :b Udsalg, tak!

Overvejer også meget dette seje magnettape, som kunne bruges til en helt masse sjovt :b har ikke helt overvejet det så meget endnu ;)

Must have t-shirten, hvor sejt er det ikke lige at have en t-shirt, der kan bevæge sig i takt med musikken? Men for en studerende er den pris vidst ikke helt rimelig.

:O endnu en sej ting, der ville klæde min vindueskarm godt :P Mon den også kan fungere som vækkeur?

4kr, det kan man jo altid til at fylde ud op til de 100kr ;) dejlig varmt


Der var også nogle LØGBRILLER, som jeg så ikke lige fik gemt et billede af, men det var da en fantastisk opfindelse, hvis det altså virker ;) jeg kan virkelig slet ikke skære løg uden at stortude!


1 kommentar:

  1. Spork kalder vi den.. Den der ske/gaffel ting! Vi bruger den til spejder! Utrolig effektiv.

    SvarSlet