onsdag den 1. december 2010

Coolstuff anmeldese ;)

Så er det vidst på tide med en lille anmeldelse af mine ting fra coolstuff.dk, hvor jeg havde fået et gavekort til :) Valgte følgende ting fra kategorien billige julegaver.

Bananholderen, som jeg valgte i en naturlig gul farve. Den er bare enorm stor, og er ret svær at åbne og lukke, men skal da nok få den brugt. Slut med maste klamme bananer ;)


Fandt en stor banan og lagde den i holderen, den kunne fint være der. Her ser holderen faktisk ikke så stor ud alligevel, men nærmest lidt for smal ;) Fin er den, men nok ike noget jeg ellers ville betale 40kr. for ;)

Tada!! Mine fine skegafler, som jeg bestilte to af; en rød og en grøn. Havde slet ikke opdaget, at der var en kniv på siden af dem, før jeg fik dem, og en skarpen af slagsen. Billedet blev lidt smår, så man kan ikke rigtig se, hvad der står, men noget med en meget skarp kniv, som fx kunne være praktisk, hvis man har en kiwi med, men også ret farlig at putte ind i munden ;) Har endnu ikke prøvet den. Skeenden ser stor og god ud :D

Resten af pengene blev brugt på portoen og overskred de 100kr med 2kr., så dem måtte jeg lige betale med dankort :P Det er vidst det mindste beløb jeg har betalt for med mit dankort ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar