søndag den 7. november 2010

Krydser fingre

Billedet er ikke helt præcist sådan som den ser ud, men næsten, man kan ikke finde et billede af det lommeur (som halskæde), som jeg så for nogle måneder siden så i Gina Tricot i Århus (som forresten skal til at staves Aarhus; hvilket ressoursespil at skifte alle skilte m.m. ud), de har åbenbart kun nye varer på deres hjemmeside. Men jeg fortrød virkelig, at jeg ikke købte det dengang. Det kostede 160kr, hvilket var lidt meget på det tidspunkt, men alligevel ikke efter jeg overvejede det lidt derhjemme. Der var også en der ihærdigt forsøgte at lede efter det og ville give mig det til fødselsdag, desværre uden held, øv øv.. Men nu har jeg spurgt min kusine i Ålborg, om hun ikke ville kigge efter det deroppe, så nu krydser jeg fingre for at se stadig har det deroppe. Er der da ikke noget der har tænkt sig at sælge det til en fornuftig pris på nettet?? Har ledt og ledt, men uden succes. (Prisen på dette lignende, som jeg har fundet et billede af koster "kun" 450$ :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar