mandag den 20. september 2010

Jeg vil ikke bo i København!

Kan "snart" til at vælge en videregående uddannelse, men det er bare så svært! Nok mest fordi jeg ikke helt ved hvad jeg vil. Men vil helst ikke læse noget uden for syddanmark. Synes det er for tidligt at flytte så langt væk, men man burde ikke undgå nogle uddannelser p.g.a. uddannelsesstedet :( Fx lyder farmaceut meget spændende, uddannelsen kan tages i Odense, det kan jeg godt gå med til, men når man så er færdig kan man kun få arbejde i København eller på et apotek (og det er ikke lige drømmejobbet), vil gerne noget med forskningen af medicin, men vil ikke bo i København resten af mit liv! Brugte ug's studievælger, som faktisk var meget godt lavet, men endte alligevel med sygeplejerske, da jeg afskår alle de andre, da man kun kunne læse dem i Ålborg eller København.
Så frister sygeplejerudddannelsen i Sønderborg lidt mere, men ved slet ikke rigtig om det er noget for mig, er ikke så glad for klamme ting og blod.. Jeg synes virkelig ikke jeg er klar til at efterlade alt i her og flytte til hovedstaden, man skal jo også kunne glæde sig til at komme til storbyen og der er bare alt for mange ubehagelige ting derovre... Lyder sikkert som en gammel dame, men jeg kan godt lide at bo, hvor jeg gør, eller vil selvfølgelig meget gerne snart flytte hjemmefra, men ikke alt for mange km væk.
Har altid også godt kunne tænke mig, at være pædagog, men hvad med mine ynglingsfag, matematik og kemi ?! Hmm... HJÆLP! Hvorfor er der ikke bare nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal? :P

5 kommentarer:

  1. Sikke en fin opstilling, jeg fik lavet der ;) :P

    SvarSlet
  2. Jeg synes du skulle blive bager, og lave en masse lækre kager til mig ;) Og så kan du bruge matematikken til at gange opskrifterne op, og kemi til at justere på dem ;)

    SvarSlet
  3. Haha :D Ville bare blive alt for tyk :P Men ville være lækkert :P

    SvarSlet
  4. Hej du:) på www.olfertsvenner.dk kan du de hvordan og hvorledes med biletter:)

    Jeg svarer lige her, for jeg så det først idag og det er jo imorgen, så det haster lidt:)

    Hav en dejlig dag:)
    Knus Anita

    SvarSlet
  5. Ha ha Natasia, som om du kunne blive for tyk! :p Og ellers har du jo Charlotte ;)

    SvarSlet