torsdag den 16. september 2010

Ikke noget mere relevant

Vildt hår efter en lang cykeltur med modvind..
En kedelig dag, der egentlig ikke er andet at skrive om, end en selv. ;)
Eller kunne også afsløre et af mine små snydetricks; det sker ofte at jeg ikke har så meget tid til at skrive på bloggen, men så når jeg endelig har tid, så får jeg ofte skrevet 2-3 indlæg, men så kan man jo bare få blogger til at udgive dem de følgende dage, så det ser ud som om man flittigt passer sin blog ;)
Men så nogle gange, når jeg vil udgive et blogindlæg med det samme, så passer tiden da slet ikke, for nej, jeg sidder ikke oppe kl. 02.33 om natten og laver blogindlæg :P Ved ikke om blogger er indstillet til en anden tidszone, end den jeg er i, for hvis jeg indstiller tiden rigtigt og trykker udgiv nu, så kommer den alligevel først, når bloggers ur er på det tidspunkt ;)
Men vil sige, at jeg er inde på den hver dag ;) Og elsker at få nye kommentarer.
Dette indlæg var måske en smule negativt, men synes nu det er meget sjovt, det her med blogindlæg, i hvert fald så længe den gør hvad jeg vil have den til :P

2 kommentarer:

  1. ja jeg har også fundet ud af hvordan man forudindstiller, det er nu praktisk, fx når ens læsere brokker sig over for sene indlæg, vupti, så får de et klokken 7 ;)

    SvarSlet
  2. Haha, det kender jeg ikke noget til :P

    SvarSlet