onsdag den 29. september 2010

SKOd

TIL SALG !!
Øv øv, havde set sådan nogle virkelige fine blå sko inde på H&M's hjemmeside, som jeg desværre ikke kan vise jer et billede af lige nu, da de er udsolgt. Men så havde jeg så bestilt dem gennem min gode veninde Stine, men hun var så kommet til at bestille de forkerte blå sko; forstår godt hun har kunne tage fejl, de ligner hinanden lidt, og hun stod meget tidligt op for at fange dem. Men det er stadig lidt øv, de andre var pænere, sandsynligvis bedre kvalitet og blå snørrebånd. Størrelsen passede heldigvis, det er altid lidt af et sats ;) Så nu er de altså til salg, da det ikke kan betale sig at sende dem tilbage.

Det er en størrelse 38, og du må få dem for kun 35kr. (Normalpris 80kr, selvom jeg gav 40kr + porto)
Hmm.. Hvis ikke jeg kan få de andre, kan det egentlig godt være, at jeg beholder dem selv, de er lidt fine, bare ikke sammenlignet med de andre og mangler ikke to par blå sko...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar