søndag den 12. september 2010

Ønskelisten ;)

Hvis du nu fik en kæmpe trang/ lyst til at give mig en gave, så ville jeg da lige give dig lov til at se min ønskeliste fra H&M ;) Den kunne være meget længere, men prøver at begrænse den, selvom det jo bare er ønsker. Men man bliver mere fristet til at købe, når tingene er på ønskelisten.
Sikke en masse fine ting, hvoraf nogle af dem godt måtte se at komme på udsalg ;) Har lige bestilt bikinien, de andre ting, er stadig til overvejelse :) Handskerne er næsten noget jeg mangler, og de kommer jo nok ikke på tilbud før vinteren er slut, må hellere bestille dem med det samme ;) Strømpebukserne er fine, men har lige købt tre lidt dyre par på et privat tøjsalg (homeparty), som snart burde komme :D Toppen vil jeg også virkelig gerne have, men den bliver ved med at være udsolgt!

2 kommentarer:

  1. Øh, ved ikke lige hvad der er sket.. Det er som om billedet er en lille smule for bredt.. Kan ikke få den der smalle boks frem, så man kan ændre på billedets størrelse.. Help!!

    SvarSlet
  2. Hmm, jeg må da nœsten sige tillykke, så store kan jeg aldrig få billederne! ;) Mit bedste tip er: slet billedet, og sœt det ind igen (tada ;) ).
    Og bikinien har jeg desvœrre ikke kunne hapse endnu :s Men prøv da lige at se, skoene og kjolen passer sammen, man kan jo nœsten ikke kun købe den ene ting ;)

    SvarSlet