torsdag den 6. oktober 2011

Det jeg IKKE købte i Kolding

for et lillestykke tid siden havde jeg en fridag/skemafri fra seminariet, så planlagde en tur til kolding med en sød veninde fra gymnasiet. Vi kørte en gang hen af formiddagen og var hjemme igen ved syv-tiden. Rigtig hyggeligt at få shoppet lidt og at se hende igen. Der går desværre så lang tid i mellem, øv øv..
Normalt er jeg faktisk meget kræsen hvad tøj angår og finder ikke altid noget når jeg er på shoppetur, men det var bestemt ikke tilfældet denne gang, kom hjem med hele 7 stykker tøj, en halskæde og et par andre småting.
I skal nok få lov at se de mange fine køb, men først et indlæg om det jeg lod hænge i butikkerne.
En meget meget fin grøn cardigan fra gina tricot til 300kr tror jeg det var, lidt dyrt, men den var os så fin :)
Fortryder måske en lille smule :) Men så er det jo godt jeg snart har fødselsdag :)

Sådan en fin varm trøje fra H&M :)

Og disse spraglede leggins. De var sådan lidt uldede, dejlig varme, men meget uelastiske, desværre..
Og så frygtede jeg også lidt, at jeg ikke ville få dem brugt ret meget, prisen var vidst også lidt høj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar