onsdag den 26. oktober 2011

Travle mig

Det er bestemt ikke fordi jeg keder mig lige for tiden.. Der er så meget at se til, ikke kun med min nye lejlighed, men også med projekt i skolen og børn, der skal passes. Skal noget hver eneste aften i denne uge. Mandag var det badminton, hvor vi kun var 7 til træning, men det var nu en god træning alligevel. Tirsdag var jeg til mode og velvære aften på Ib René, noget som min bank havde arrangeret, gratis og så fik man endda lækker mad og en fin pose med diverse vareprøver med hjem, takker mange gange. Havde taget min søde veninde Stine med derned, og hun var endda så heldig at vinde et gavekort til et wellness ophold i Marina fiskenæs. Jeg havde håbet på at vinde brunch for to personer på Ib René eller gavekort til only på 300kr, men det skete desværre ikke, er altid så uheldig hvad sådan noget angår. I dag onsdag kunne jeg få lov til at sove lidt længe, min projektgruppe havde nemlig aftalt at arbejde hjemmefra og det passede mig helt fint. Sparer gerne en tur frem og tilbage til Åbenrå. Men så længe kunne jeg heller ikke sove, der kom nemlig en mand og lavede indflyttersyn i lejligheden 9.45. Og kl. 11 skulle jeg til forbesøg i Toften børnehave, hvor jeg starter i praktik 1, som varer 10 uger, og starter 14. november. Det gik rigtig fint. Kom ind i bjørnegrotten, hvor de største børn er (kunne ikke selv vælge). 17 drenge og 3 piger, det skal nok blive spændende og jeg skal nok blive træt. :) Derefter kom jeg hjem, skrev lidt projekt, lavede mad (forårsruller og ris, mmm) og her til aften har jeg så været nede i kop&kande, hvor der var et cupcake arrangement, meget sjovt og lærerigt. Billeder kommer senere :)
Det var godt nok ikke lige dette tøj jeg havde på i dag, men har ikke vist jer det endnu (tror jeg ikke). Nederdelen købte jeg i H&M til udsalg. Og ja, så regnede det den dag jeg havde valgt at tage det på, så måtte lige iføre mig mine hunters og en paraply :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar