tirsdag den 11. oktober 2011

Halloween

Nu nærmer tiden sig snart igen, hvor det er halloween og min fødselsdag, wee :D
Jeg har op til flere gange (dengang jeg var mindre) kombineret min fødselsdag med en halloween fest. Folk elskede det og det var da også meget sjovt, især at pynte op med spindelvæv, græskar, klamme plastic edderkopper, gravsten og hvad man ellers kunne finde på. Og så skulle folk komme udklædt ;) I år bliver jeg 20, så tror bare jeg holder mig til et mere neutralt fødselsdagstema. ;)
Har desværre ikke lige kunne finde noget billede af det, det skyldes nok, at det foregik før digitalkameraernes tid.
coolstuff har på deres blog lavet en konkurrence, hvor man kan vinde for hele 1000kr gadgets, wuhu, krydser fingre for det bliver mig. På deres hjemmeside har de også en hel masse fede og skræmmende halloween produkter bl.a. dette bruseforhæng, som bestemt ikke er noget der står på min indflytter ønskeliste, men hvis du er interessseret, så kan det købes her til kun 129kr. Se flere halloween ting på http://www.coolstuff.dk/tag/halloween
Happy Halloween til alle ;)

2 kommentarer:

  1. Nej nej nej, du SKAL holde udklœdningsfest :D PLEEEEEEASE! :D :D :D Jeg får ellers aldrig lov til at klœde mig ud. Suk.

    SvarSlet
  2. du er velkommen til at komme udklædt, hahah...
    er lidt træt af det, hehe.. det er ikke sjovt at have fødselsdag til halloween hvert år :P

    SvarSlet