lørdag den 25. december 2010

Koldingtur

Min far arbejder nogle gange i Kolding, og det skulle han også den 22. december, så min søster, bedste veninde og jeg tog med ham derop, og blev så sat af tæt på centeret. Det var en virkelig hyggelig dag trods de mange mennesker. Jeg havde på det tidspunkt allerede købt næsten alle mine julegaver, men så var der tid til at kigge lidt efter ting til mig selv, hvilket jeg ikke rigtig har haft mulighed for det sidste lange stykke tid pga arbejde og srp. Så hvis jeg fandt noget, som ikke stod på min ønskeseddel, så ville det da være helt i orden at købe det ikke? Fik også købt en del julepynt i Bilka, hvor nærmest alt var sat ned til 5kr, så blev der hamstret :D


På vej til Kolding storcenter. Udenfor bilen var der helt ned til minus tretten grader, dog "kun" minus tolv, da jeg tog billedet ;) Og så var der fuldmåne lige over de flotte hvide træer :) 


Et fint lille billede af min søster og jeg i den kolde natur ;)

Nææ, en fin t-shirt. En af de mange ting, som ikke stod på min ønskeseddel. Denne er fra Gina Tricot (som næsten lige er åbnet deroppe, wee) til 79kr :) Jeg har et eller andet med ure (og ugler- en anden historie) hehe.. Så måtte da eje denne fine t-shirt :D

Og så købte jeg da lige et par fine støvler i en brunlig nuance med en fin og ikke for høj kilehæl :) Og det er ikke helt tyndt læder, så kan forhåbentlig snart bruge dem :) kun 95kr i Bilka.

:O Jeg har fået købt mig et lommeur :O - sådan næsten i hvert fald, har ledt efter et meget meget længe og forsøgt at overtale min sidekammerat til at sælge hendes, hvilket ikke lykkedes og har også lavet et indlæg om et her (ledte meget efter dette link, hehe.. hvad er det dog også or en mærkelig titel jeg har givet det? hehe.. Nå, men fandt dette i H&M's divided afdeling til 30kr :O :O Det måtte jeg simpelthen have.. Men hvis du ikke allerede har opdaget det, eller undrer dig over prisen på et rigtigt ur, så er det nok fordi det ikke er et helt rigtig ur, urskiven er blot et klistermærke :b Men det kan åbne og alt muligt og det har en meget pæn bagside, og hvor tit vil man alligevel kigge på klokken der? hehe. Jubii..

Nææ.. En fin pung ;) Sådan en manglede jeg næsten ;) efter mit sidste indlæg med den overfyldte guldpung. Har godt nok en anden meget flot lilla åleskindspung, men den er knap så god at holde om og ens kort ligger bare hulter til bulter, så i denne her er der faktisk plads til at kortene kan sidde pænt, dog er den åbenbart syet lidt skævt, så de højre kort har meget svært ved at komme ud og i, så der sidder de kort jeg ikke bruger så ofte ;) Og så er den sådan en pæn farve og kostede kun 100kr. og er fra en ny butik, der hedder trends acceries. Den butik skal vidst tilføjes til min liste over ynglingsbutikker.

Så købte jeg også nogle fine og billige strømpebukser, som jeg kunne have på til min sorte kjole med den røde sløjfe bagpå, som jeg endnu ikke har formået at tage et billede af. Som nu er blevet mit officielle juleoutfit, som jeg både havde på til julefrokosten og juleaften :) De her strømpebukser er rigtig flotte, men ret store i størrelsen, så kan da nærmest have skibukser under, og så er de antielastiske :P

Nååår, sødt wallstickerstræ til mit kedelige hvide skab :D de kan vidst lige akkurat være der :b og så med en sød ugle øverst <3 (fra søstrene Grene til 33,8kr) Det var måske meget godt jeg købte dem selv i stedet for at min søster ville give mig dem, så havde hun da fået lidt problemer med indpakningen og plads under juletræet ;) Hun købte forresten hele min gave i Kolding, men sjovt nok havde jeg næsten glemt det lige indtil jeg var begyndt at åbne gaven, hvor jeg så tænkte at jeg jo egentlig godt vidste hvad hun havde købt og kom så i tanke om hvad det var lige før jeg var færdig med at pakke ud :P Sådan kan det jo gå ;) Men så var hun da sikker på, at hun gav mig noget, som jeg blev glad for :) viser hvad det var senere i et julegaveindlæg.

Sidste portion af min H&M bestilling bestod af denne lilla jakke, som jeg er meget glad for. Og så i Kolding så jeg en matchende fleecetrøje i samme farve, som man kunne have indenunder, men også bruge for sig selv i disse kolde tider :) Den er dejlig blød, og var sat ned til 100kr, haps.. Og så har begge dele dejlige huller til tommelfingrene. Billedet viser måske ikke tingene så godt, men det var nemmest lige at tage et billede, når de hang der ;)
Man kan faktisk næsten se mit juleoutfit bag jakken :)

3 kommentarer:

  1. Haha, hvor fint :D Og jeg har også fået mit eget tag, jubii :p Og jeg kan specielt godt lide støvlerne, og det kunne Thomas faktisk også, he he ;) Og du må lige sende mig de fine billeder (:

    SvarSlet
  2. Haha, tak tak.. Ja, det var vidst ved at være på tide.. Nå, det kan du? Det var da heldigt, at du har købt de samme så, hehe.. Kunne han også lide alt det andet?? Skal jeg nok gøre en gang :D

    SvarSlet
  3. Altså jeg havde jo kun købt to stykker tøj udover støvlerne, så det var jo ikke så galt ;)

    SvarSlet