torsdag den 2. december 2010

Juleudstilling aka mit værelse

Så blev det december, og dermed også tid til at pynte op til jul, det tog mig dog lidt tid at finde motivationen, var egentlig ikke så meget i julestemning, og der skulle først tøres støv af før alle nisserne og alt det andet kunne komme op. Blev dog også nødt til at pakke et par af mine normale pynteting væk for at al julepynten kunne være der. Billedserien starter med rodet og til sidst det færdige resultat, det er da lige til at komme i julestemning af. Er sikker på der kommer mange flere juleblogindlæg fra min side ;) Glæd dig - det gør jeg :P ;)

Tja, så blev julepynten taget ned fra loftet, hvor mon dog jeg skal få plads til alt dette på mine sølle 9,5km^2 ?? Det har været der før, men det kommer jo altid lidt nyt til hvert år. Der bliver især handlet, når kvikly holder stort julepyntsudsalg, siger ikke hvornår det er ;) muhahah..

Så kom smartiesjulekalenderen op at hænge. Lågen ville dog ikke helt lukke sig selv, så fik sener en klat elefantsnot. Kan da ikke sove med hovedet uder sådan en åben låge ;)

Nææ, hvor er den fin indeni :D Og se hvor den glæder sig til at blive åbnet.

En af de søde nisser, som jg købte til Kvikly's juleudsalg. 50% *2 tror jeg det blev til ;) Men så da jeg kom hjem fra arbejde sidst stod denne søde lille nisse udenfor :O :O Udenfor! Hvad bildte min mor sig dog ind, det kan godt være den er lavet af keramik eller sådan noget, men den er stadig meget skrøbelig og kan da slet ikke tåle vind, regn, sne eller blæst. Så fik den hurtigt båret ind i varmen igen.

Min Milka julekalender ;) nam nam :b

Tja, så er julepyntningen gået i gang, eller var det en julebombe, der sprang på mit lille værelse.  Der var så meget :P og så skulle der jo os lige gøres rent og skiftes sengetøj samtidig :P

Værsgo; så er det bare med at komme i gang. Bare 15cm snor i hver tak ;)
Nå, ikke.. Så må jeg jo selv igang. Der er nok at lave ;)

Nææ, en flot og meget julet hylde :D Med rigtig søde pakkekalenderhjerter ;) måtte så lige flytte dem alle sammen en tak, da den sidste ikke kunne være der. Men er ret tilfreds med detfærdige resultat :D
Og de søde maileg nisser sidder os så fint :)

Vindueskarmen ;)

Begge julekalendre, og én ud af 5-6 julesokker ;)

Nææ, hvor fint, min f.r.i.e.d.s. plakat skulle da også jules lidt med en lille sok, og ovenover hænger min hjemmelavede pakkekalender ting.. De er godt nok tomme i år har vidst os nok i mine to julekalendre ;) Men nogle af de andre år har jeg selv fyldt lidt slik i dem, hehe.. Der er ingen andre, der gør det :P Og har jo heller ikke haft en julekalender de sidste to år :) Nr. 11 kan der desværre ikke komme noget i, da den er små smal, så den dag bliver jeg snydt :P hehe.. Får vidst os rigeligt slik og pebernødder på arbejde.

Og sikke en fin reol, som for en gangs skyld ikke er over proppet med julepynt, men lidt skal der da være plads til. I dag passede jeg en lille dreng, som åbentbart er bange for julemanden, det må da have været et mareridt at være inde på mit værelse for ham ;)

Mine to hjemmelavede meget lange nisserhuer og en sød julepose, som fx kan bruges til adventsgaver ;)

Babyhylde?! Søde babynisser og lidt andet :)

Den første julestjerne hænges op i loftet, så mangler jeg bare resten af min stjernehimmel ;)

Så kom der da et par stykker, men så gik jeg i stå igen ;) Skal nok nå det ingen jul, hvor de skal pilles ned igen ;) :D

Tja, dette skulle så være en lille film af min sjove snemand, håber det virker og beklger baggrundsstøjen ;) glemte lige at slukke for lyden på fjernsynet :P Filmen vender desværre den anden vej ;)
Til sidst:
GLÆDELIG JUL (eller er det for tidligt endnu)

3 kommentarer:

  1. Åh Natasia, du er da fantastisk ;) Jeg er glad for at se min ven julegrisen igen ;) Og de søde babynisser :D Og alt det andet... ;)

    SvarSlet
  2. Hahah :D Tak, ja, det billede kunne jeg os lige have vedhæftet, haha.. så skulle dine faste læsere nok blive skræmkt væk :P ja, de er så søde..

    SvarSlet
  3. Ah, det er vist ikke vœrre end så meget andet jeg har postet, ha ha ;) Hvis de ikke forsvinder efter min Lambi-propaganda, er der ikke noget der kan gøre det ;)

    SvarSlet