lørdag den 7. juli 2012

Oprydning og nye ugler

Tja, sådan så det ud sidst jeg ryddede op ;)
Det er ikke fordi jeg er ekstrem dårlig til at rydde op, men nogle gange bliver man bare nødt til at hive alt ud og sortere før man kan rydde op og finde ud af hvad man aldrig bruger - der var en del...

 Og da jeg var til udsalg i lørdags var jeg forbi rønhavepladsen, hvor en sød dame stod og solgte disse fine ugler. Ved godt jeg nok ikke mangler flere ugler/pynteting, men de var simpelthen så søde - måtte eje (95kr)
De var i alle mulige flotte farver, men skulle os lige være sikker på, at de passede til noget derhjemme, så lod de blå stå.
 Den store :D
og den lille :D skal altså også selv i gang med at lave sådan noget, jeg kan jo sagtens selv ;)
og det er billigere :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar