onsdag den 4. juli 2012

Lidt blandet fra min hverdag

 Det er ikke altid lige nemt at tage et hurtigt billede af sig selv med webcamet på computeren ;) Kunne nok godt have brugt en fjernbetjening. Men ville egentlig bare spørge min søster, om hun synes det var for meget med stjerner på både T-shirten og benene. Men hun synes det så pænt ud, så sådan blev det :P
 Det er liiidt svært at se, men der sidder altså en hulahopring (gul og sort) meget højt oppe i træet, hvordan mon den er kommet helt derop, hmmm... Ned er den heller ikke kommet endnu :P

 Min lille opfindelse. Skulle vaske en flaske med en meget smal hals indeni :P Det virkede :D

 Der var en gang, hvor jeg fik et meget stort chock!! Denne lille reklame p-bøde lignende seddel sad en dag i foruden på min bil. Blev ret forskrækket, især fordi jeg havde holdt der virkelig mange gange uden at stille p-skiven. Men det var så bare en reklame for Åbenrå Revyen, men jeg synes ikke det var sjovt!!

Og så har jeg simpelthen sådan en flot udsigt især om aftenen. Har efterhånden mange billeder af solnedgange, men nøjes lige med at vise jer de to her ;) Det er da flot :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar